oncontextmenu="return false"

I mitt vita vinterland !

Hejj allihopa ! Har inte kunat blogga i helgen pga att blogg.se inte har funkat så bra för mig : ( när jag gick inte blev det bara gråt jaja men nu är jag ju tillbaka ! Ska skriva om helgen .

Lördag : På morgonen for jag och pappa till skifix skulle fixa bindningar till mina slalom skider . Fick sitta och vänta i en timma på våran tur lite långtråkigt man fick . Efter skifix så åkte jag och pappa och hälska på farmor och farfar vi skulle göra korv och makaroner där till lunch haha det tog typ en kvart att koka upp vattnet till makaronerna . Sen fick vi lite strässigt till min basket match på sundis blev två minuter sena haha . Vi spelade mott Skälefterå och vann jippi ! Lite konstig deras tränare var orkar inte berätta . Efter matchen for vi hem och jag duschade sen bakade jag en kaka och såg på luleå hockey dom förlorade tyvär ,,... : ( . Efter matchen kom våra gäster trevligt trevligt rolig kväll blev det ! (Y)

Idag : På morgonen for jag till hanna . Vi spelade spel sen kokade vi korv haha och filmade . Vi gick in lite på datorn och satt vid den en stund sen gick vi ut . Vi tänkte gå till den där bron som går till gammelstan och fota lite där det gjorde vi men sen hade hanna lite pengar i fickan så vi gick till ica i gammelstan och köpte lite fika och choklad . Sen gick vi till hanna mormor ooch morfar och dracka varm choklad och åt fikat och lite dextrosol (stavning??) . Vi spelade lite nintendo på tv och sen fick vi skjuts hem . När jag kom hem byte jag om så jag slipper göra det sen nu sitter jag bara här vid min lila dator och bloggar .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0