oncontextmenu="return false"

Innebandy i kalix ; )

hejjj ! skulle vilja att man kunde skriva kalix som man utalar kalix i kalix men går tyvär inte . Har ju och som sagt haft innebandy cup i kalix idag var kul ! såhär såg dagen ut :

Vaknade vid 7:20 var as trött en tvingade upp min själv . Åt frukost , gjorde det vanliga och så sen åkte jag och pappa till samlingen . Amanda åkte med oss satt nästan tysta hella bilresan tror att vi båda var ganska trötta . Men lyssnade ju också på radion om OS . Vi kom fram och spelade första matchen mott BAIK jag stod i mål . Vi vann med 3-2 vi gjorde mål när det var tjugo sekunder kvar ! : ) Sen hade vi nästan match mott TAIF dirket efter . Vi vann skott staitistiken med 38-20 men blev 1-1 deras målis varju ganska bra .... Efter matchen for vi och åt på "Vikingen" gött men fick ju ont i magen till matchen . Jaa matchen förlorade vi . Sen for vi hem . Somnade typ med mina hörlurar i öronen haha va as trött ! När jag kom hem duschade jag och åt . Nu sitter jag här och ska se melodifestivalen min favo andreas jonson ärju med ! Sen ska jag se tjejernas tre kronor . Spöa sweitsch nu ! imorgon blir det kanske slalom i måtsund med hanna och alva ! Isåfall första gången för i år . Frästen det är ju alla hjärtans dag imorgon !



HAPPY VALENTINS DAY ! ♥

P.S discot igår var inte så kul åkte hem tidigare och så på liverpool-arsenal . (repris) . Blir nog inga mer skol discon för min del .

Hejdå !

Kommentarer
Postat av: alicia

MENAA! skoldiscon suuger..

2010-02-14 @ 10:18:21
URL: http://eenstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0