oncontextmenu="return false"

OS i Vancouver !

Tjou ! ser på os . Anja Pärson vet ni ! haha lite knäpp början på inlägget ;) . Har varit på skolan idag . SKÖNT att va tilbaka annars hade jag nog fått MYCKET läxaaa : ( som tur var fick jag bara lite . Är klar med den nu : D . Vill se kronorna i natt . Men icke sanike ! Är ju skola imorgon så åhhhh !!!! pss kanske ställer klockan inatt och går up . säg inget till nån . LOVA !! haha skojja ; ) . Redan onsdag wihho ! snart helg med basket matcher . ME LOVE !!  Detta blev ett lite knäppt inlägg bara skrev vad jag hade lust att skriva haha . Nu kanske jag ska prova en ny sak . www.polyvore.com på ployvore så skrev dom på bloggs start sida att man kan designa rum också måste pröva ! som ni kanske vet så har jag gjort outfits där förut . Time to try somthing new !

bye bye my lover !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0