oncontextmenu="return false"

relay :)

hejj kollar på her stafeten :) . första svensken ligger tvåa: ) . idag på skolan hade vi vikarie . as snäll ! : ) hade VÄLDIGT lugn dag . efter skolan stanade jag kvar på skolan och spelade bandy . sen gick jag hem och gjorde smothi stavning ?? Och såg på oth . sen såg jag lite på reprisen från tjeckien-lettland . tjeckien vann . jag fick också se en bild på när bartecko bärdes ut på bår huhu :( . men sverige ska ju mötta slovakien så då kanske dom har större chans att vinna :) . idag var det också "piano stafet" på kulturens hus så åtta stycken var där så vi var jätte lite i klassen . hoppas det gick bra för er ! : ) . imorgon blire att stiga up sex och sse just sverige.slovakien . så ska gå och lägga mig snart men inte än .

godnatt !!

Kommentarer
Postat av: Mamma

depp depp att tre Kronor är ute ur OS turneringen snyft! / mamma

2010-02-25 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0