oncontextmenu="return false"

today and yesterday ! ; )

Hejjjjjjj !!!! sitter här och ser på familjen anorlunda . Kul pogram faktiskt . Programet går på måndagar i fyran klockan 20.00-21.00 . Det blev ingen bloggning igår men gjorde så mycket så hann helt enkelt inte . Men kan berätta nu . Vaknade upp hos hanna med hon och alva vid min sida . Vi gick in på datorn och tog det tjill ! mikiz kom och vi gick ut och spelade bandy med viktor , kalle , anton och samuel . Blev as kallt så vi gick hem till hanna och åt där . efter maten spelade vi cirkus . mikkizz vi ägde ju !! haha ..:) . sen gick mikiz hem och jag hanna och alva gick till mig och bakade cokies ja några såna och lite choklad : ) . Sen for jag och hanna på innebandy och alva for hem . kul kul träning ! med match spelande hela tiden ! : ) . Efter träningen åt jag , duschade och gjorde läxa sen gick jag och la mig .

Idag : jag steg upp klockan 06.00 och såg sverige-finland sverige vann med 3-0 och en till nolla för lunkan !! : ) sen var det skola och det vanliga på mondagar . Efter skolan var jag med hanna & alva vi åt fika och såg på oth . Första gången jag såg det faktiskt : ) . Sen var det basket på schemat ! : ) kul kom två tjejer från luleå basket kul så fick pröva på deras övningar som dom kör på deras träningar . Efter basketen åt jag , duschade och ja nu sitter jag här : ) . måste sluta ska se på pogramet hejdååååå !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0