oncontextmenu="return false"

Wondering how ?

hejj ! no bloggisch for me yesterday but ..... Im here now ! hehe ..

samanfatning av gårdagen

*mammas födelsedag
*gäster
*hälska på farfar
*basket träning
*skola
*läxa

sådär såg min dag ut igår ! fulspekat fans inte ett enda litet håll där jag kunde klämma in ett blogg inlägg .  Grattis i efterskott mamma ! ♥

Idag har jag varit på skolan . Skolan fyllde år . Grattis ! haha åh nej nu kom jag på att jag måste göra läxxaaa : ( fast jag hinner blogga lite först : ) . Körde vinter os , fikade , gitarr <3 , bandy , eleverna vs fröknarna : ) , skattkamarön & loggbok . lung dag . Kul dag faktiskt ! Kanske ska se Kronorna ikväll med några friends ! : ) . Basket cup i råneå i morgon !! : ) tagg ! Nu ska jag fixa en önskelista/önskebild på picasa .

puss !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0