oncontextmenu="return false"

21 Juli

Hej. Hann inte blogga igår. Gjorde ett inlägg vid lunch men när jag hade skrivit klart så började datorn lagga, så man kunde inte trycka någonstans. Så det blev inget inlägg. Typiskt. Hehe... Kan berätta om dagen idag då.

Började med att Mikkiz kom till mig. Vi hoppade studsmatta och snackade där. Sen gick vid in och fikade och fortsatte snacka. Hanna och Alicia kom och vi for till näset. Kalla men skönt i vattnet. Efter det for jag hem, duschade och åt. Vidare till Hanna och Mikaela. Åkte hem bytte om och for till lasse med Henke och pappa. Alicia var där och Hanna kom efter en stund. Tränade, gick dåligt för mig med nickarna. Haha! Efter träningen for jag hem för en ny dusch och lite käk. När jag var klar for jag till Hanna där Alicia också var. Vi åt glass, såg på tv och fotade, hemligt hihi! Sen for jag hem, såg lite av en film med pappa och bror och sen så sov jag.

Idag på morgonen har jag fixat kortet till Moa. Hon har kalas idag, GRATTIS I EFTERSKOTT! Nu måste jag käka och sen iväg på kalas. 

Så hade, vi syns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0