oncontextmenu="return false"

Blev inte riktigt som jag tänkt mig...,

På ett bättre sätt.

Tänkte gå och duscha när jag såg ett sms från Hanna, eller lättere sagt 6stycken. Haha. Hon undrade om vi kunde bada och såklart kunde vi det. Tog ett dopp på näset, snacka om kallt!!! Men skönt ändå:). For hem och duschade, sen var det nog tänkt att jag bara skulle vara hemma. Men då ville pappa fiska och det ville jag också göra! Var jätte länge sen. Men med fiskandet gick det inte så bra. Tre bottennapp, två tappade drag och en massa tjorv! Haha, men kul var det! Men i framtiden tror jag att jag ska hålla mig till mitt hära metspö istället för kastspön, haha! :). Nu ska jag i alla fall äta upp min macka och dricka upp min jucie och sen snart sova. Ska spela fotboll imorgon på morgonen med p&h innan golfen med mamma, Åsa och Moa. På kvällen blir det palt middag hos Farmor och Farfar och sen så sover nog Hanna här. Toppen! :)

P.s som ni kanske förstod blev det inga bilder... Men de kommer!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikailmaia

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-03-10 @ 13:47:39
URL: http://mikailmaia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0