oncontextmenu="return false"

closer

Tjatja. Vaknade i morse av att det åskade. Värdens åska faktiskt! Var osäkert om det skulle bli någon träning, men siom tus var slutade det åska och vi flickor 98-99 kunnde spela internmatchen på träningen. Något roligt var det att spela alltså det var grymt kul! När träniningen var slut cyklade jag hem. På efterrmiddagen har jag varit på arons med Amanda. Väldigt skönt när de har trettionio grader i vattnet! Badade, åt glass och spelade minigolf. Hemma igen duschade jag och sen for jag, bror och Amanda på p00 match, de vann med 17-0! Träffade Ebba där. Hemma igen hoppade jag studsmatta och nu har jag sett på fridrott. Just nu har jag ätit varmkorv och ser på filmen Closer. Var paus just men nu börjar den igen så ska dra mig mot tv.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

39 grader?? Är inte det lite väl varmt? Menade du inte 29 grader?? :D:D:D

2010-07-29 @ 17:17:42
URL: http://baraalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0