oncontextmenu="return false"

Dagen hos frisören & på shoppingen + bilder

Hej! Nu har jag packat det mesta. Lagt fram och så. Ska packa ner och fixa det sista snart. Men nu blir det dagen.

När vi kom in till stan gick jag med Henrik till mammas jobb. Sen mötte jag upp Hanna och Alva. Gick direkt mot eriksson. Fick vänta i en timma:S. När klockan var vi halv tre så sa vi att vi går om vi inte har fått klippa oss till kvart i. Och sådär tjugo i så ropade de upp nummer 41 och det var jag och nån sekund efter 42 som var Hanna. Tur kallas det! Blev nörjd. Inte så stor skillnad precis men har klippt bort dom nötta topparna och gjort luggen lite kortar så det känns skönt! Sen efter det så tänkte jag köpa nått värmesprej, men fatta inget så mamma får köpa. Sen efteråt tog vi en hamburgare på korvgubben och började vår lilla shopping tur. Fick med mig det jag behövde hem. Allt fanns inte, som tillexempel solbrillorna jag har sökt i år. Måste nog beställa dom.


Badmössa. Haha jag och Amanda ska ha såna. Det finns en anledning. Inter sport.

Svart bikini över och under del. Vet att underdelen ser väldig stor ut. Stadium.

Rosa bikini över del. Stadium.

Randig tröja. Gina tricot.

Mina köp. Köpte en kaptens bindel också. Till brors lag. Men onödigt att fota den.

Jajja, have it great, / Andrea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0