oncontextmenu="return false"

........................................................................................................

SGTyckte det var kul att trycka på den knappen, så det så!

Tjenaretjenarebloggen! Inget bloggande som det var tänkt. Anledningen till det, inget internet. Dagarna i Uppsala och Sthml har varit härliga med mycket värme och sol. Tänkte vara snäll och skriva om dom.

Måndag. Kom fram till Uppsala vid tio tiden. Gick då till lägenheten och sen vidare till Fyrishovbadet. Solande, lyssnade på musik, spelade kort och badade såklart! Var solen brände på så dog lite. Haha. Sen kom pappa med ny bilen och vi åkte och kollade på nån lägenhet. Hemma duschade jag och gick ut för att äta.

Tisdag. vaknade vid halv elva. Gick ut på stan. Fick med mig lite saker, två söta kort, ett linne och ett hårband, hårbandet och linnet på rea. Åt glass också för även den dagen var väldigt varm. Sen på kvällen blev det mat på en resturang nedanför lägenheten vid vattnet, mysigt.

Onsdag. GrönaLund. Åkte allt från det värsta till de allra minsta karusellerna. Evelina med familj kom också så det var ett stort +! Vann dock ingen choklad den här gången, haha. Var på grönan hela dagen så gjorde inget annat.

Torsdag. Åkte även denna dag in till Huvudstaden, men dock ínte för karuseller utan för lite annat. När vi kom in till Stockholm så blev det lite affärer och sånt. Hittade present till Kusinerna. Åt BJ. Satt på ett mysigt café. Mötte kusinerna utanför storkyrkan, där vi var in och kollade. Åt på en resturang och hade kul! Sen promenerade vi runt i Sthlm och så. Sen var det dags att säga hejdå till kusinerna, lika ledsamt varje gång, snyftsnyft. Köpte lite "resgodis" som Alva brukar säga.

Fredag. På morgonen så köpte jag mitt finfina linne från Hm som jag har velat ha. Köpte också en söt t-shirt från newyorker. Efter det for vi hemåt mott Luleå. Kom hem inatt. Bilresan spenaderades men att se på film. Såg Kicking and screaming, ensam hemma 4 och skruva den som Beckham.

Nu sitter jag här. Ska äta. Sen duscha, fota kläderna och ladda upp bilderna. Ikväll blir det nog att se film.

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0