oncontextmenu="return false"

Everything is not so easy, but somthimes it is.

Vet ej om jag har stavat rätt. Som ni märker är min engelska inte så bra, men jag försöker i alla fall.

Stranden och det där doppet. Ja gissa hur det blev med det? Haha kom mig till stranden, men där nere blåste det så in i bomben, och det var ganska kallt också. Tänkte bada men min ville inte bada ensam och lillebror och hans kompisar kastade boll och sen tröttnade jag och gick hem istället. Haha, men jag tycker inte det är så kul att bada ensam? Nån som håller med mig? Väll uppe så läste jag. Sen började jag att skära grönsaker till tacosen. Åt tacos och drog iväg. Filmen var bra, inte favorit men bra! Efter filmen gick jag och mamma och hälsade på mormor och morfar. Sen åkte vi hem. Nu är jag hemma och ska äta lite. 

Imorgon blir det nog golf på morgonen och sen vara med finaste Mikaela, saknat dig! 

Alla är typ borta nu. Alva, Amanda, Hanna, Evelina, Alicia e eller du kanske har kommit hem? och nu drar snart Mikkiz också. AliciaLind, är du hos m ellr p? Såklar inte alla men många! ;)

Pussochkram



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0