oncontextmenu="return false"

Internet ur funktion

Hej! Har inte kunnat blogga igår för när jag hade tid så funkade inte internet. Men i alla fall. Igår på morgonen for jag först till Hanna och fick en jätte god brunch. Sen for jag hem och tjillade lite. Satte fram träningskläder och lite sånt. Sen tänkte jag ringa Hanna upptaget. Ringer Hannas mobil upptaget. Ringer Alvas mobil upptaget. Ringer Amandas mobil upptaget. Ringer pappas mobil upptaget. Haha det var våran telefon det var fel på:S. Sen far jag i alla fall på bio med dom. Alicia och Julia åker också med oss. När vi har hämtat biljeterna går vi till Gina där jag lägger undan en tröja och sen till hm och stadium. När vi kommer tillbaka så är det bara några minuter tills filmen ska börja och det är väldigt, VÄLDIGT lång kö! Men så ser vi Alvas pappa längst fram i kön och går och ställer oss där, haha! Filmen var bra! Efter filmen åler vi hem och skyndar iväg till träningen där vi kör spel, kul! Efter träningen far vi och hämtar pizza och äter den. Sen duschar jag och städar upp alla presenter i mitt rum, sen börjar jag packa lite smått.

Det var min dag igår. Kanske lite träkigt skrivet men orkade inte.

Idag ska jag till frissan (ericsson) Hanna ska också klippa sig där idag. Haha! Så ska fara med hon, alva och Mikkiz om hon kunde. Nu om en timma gör jag och brorsan lite lunch och sen är det staden som gäller!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0