oncontextmenu="return false"

KLARA FÄRDIGA GÅ!

Chacha bloggen.

Har tänkt på att de här sommarlovet har det inte hänt nå speciellt. Jag menar, har ju gjort saker och så. Men ta förra sommmarlovet, då hände det saker och alla var hemma, jag menar då hittade vi på saker varje dag. Och nu? Nu sitter jag hemma och alla okej inte alla är borta. JAG SAKNAR ALVA, så in i bomben mycket! Kom hem nu tjejen!♥ Allvarligt Alva, jag klarar mig inte längre. I miss you!

Och såklart är inte alla borta, men mycket mer än förra året är borta mycket mer. Okej nu ska jag inte tjata om det här nå mer. Hehhe, om ni undrar värför jag tog upp det här med sommarlovet så är det därför jag inte har nå speciellt att skriva om.

Idag då. Ska duscha och sen inte göra någonting tillls vi ska spela golf. Kanske ska fota lite, var ett tag sen.

Nu ska jag nöta dator tills mina planer börjar, hehe...

KRAM!

 


Kommentarer
Postat av: Alva

Saknar dig med jattemycket <3

2010-07-30 @ 15:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0