oncontextmenu="return false"

Kolarenscafé

Tjennamås! hehe...

Har varit en fullspäckad dag idag! Känns som om jag har gjort någonting hela tiden, haha. Men kul har det varit!

Började morgonen med att städa rummet, behövdes värkligen! Sen gick jag ut och spelade fotboll med Nils, Karl, Karl och Henrik. Åt lunch. Gick och kollade när de + två andra spelade mer fotboll, tröttnade efter ett tag och gick hem. Tränade fotboll med pappa istället. Lärde mig lite nya grejjer, kul! ;) Spelade jag kort med mamma. Sen åkte jag, mamma och Henrik till Kolarenscafé och fikade. Sen badade vi, skönt men lite kallt. Åkte förbi coop och sen hem. Nu har jag käkat pizza och ska duscha. Bilderna kommer ikväll. Eller laddar i alla fall upp dom får se om jag visar dom här då eller imorgon.

Hadebra!


Luleå stad, hade ingen intressant bild.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0