oncontextmenu="return false"

Nu drar man snart...

Hej!

11:00 vaknade man. Gick ut på altanen och åt frulle, som man har gjort de senaste dagarna. Sen kom Hanna, fick mina nya solbrillor haha, men de har inte varit så efterlängtade som Hanna! Men dom är väldigt fina, rayban. Sen kom också mina tremäningar förbi med mammas moster och deras mamma. Vi fikade och hoppadestudsmatta. Sen gick vi till stranden och badade lite. Jag och Hanna duschade. Sen for tremäningarna hem. Jag och Hanna spelade kort. Sen har jag ätit och Hanna for hem. Snart kommer m&m som ska skjutsa oss till tåget. Får se om Hanna kommer förbi en stund till.

Haha kom på att jag har skrivit myckat Hanna i det här inlägget. Men det är för att jag har saknat dig så mycket!

Hade! Kanske skriver på tåget om det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0