oncontextmenu="return false"

Regnregnregnigasommar

Jag har nu lust att blogga om allt. Jag har lust att fara ut och jogga med hörlurarna på. Jag har lust att fota. Jag har lust att ladda upp bilderna på datorn. Jag har lust att ringa någon och bara prata.

Men inget av det här orkar jag.

Är trött idag. Så förblir bara hemma. Men nu måste jag fixa mig. Sen tar jag på mig mjukis kläder och kryper ner i sängen och läser ett tag. När jag inte orkar läsa nå mer så sätter jag på musik. Så såhär ser min dag ut nu när det är såhär dåligt väder. Finns en låt som passar till den här sommar dagen.

Sommaren är kort, det mesta regnar bort...

Resten av låten passar inte till denna dag.

Hade nu bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0