oncontextmenu="return false"

Systemis.

Som jag har skrivit här har jag velat ha en system, kamera alltså. Först hade jag ingen aning om vilken jag ville ha. Med tiden började jag kolla och hittade en nikon D5000. Blev helt galen och ville ha den. Men sen sökte jag lite till och hittade en Canon eos 500D, jag blev kär på nytt och ville bara ha den.
Nu har jag sparat ett tag och nu är det bara några hundralappar som saknas från att jag ska ha tillräkligt mycket pengar så att jag skulle kunna köpa min kära Canon. Men, nu när jag har de här pengarna så har jag börjat fundera.

1. Min familj har en system, en nikon D7, en kamera som jag skulle kunna få ha som min egen eftersom vi har en lite bättre liten kamera.

2. Om jag köper kameran så försviner allt jag har sparat. 

3. Jag är en nybörjare och måste nog träna lite.

Alltså så här är det. När vi har en system kamera som jag kan använda, alltså en system kamera som funkar finfint att använda. Värför ska jag då gå och spenadera upp alla mina pengar jag har sparat så länge.
Plus att jag behöver lite träning.
När jag har tränat ett tag, ja då kanske jag köper den, den fina canonen.

Jag har bestämt mig. Jag ska vänta, men jag kommer alltid att vilja ha dig canon eos 500D.





Haha vilket fint inlägg jag har gjort, ett inlägg om en kamera. JAG ÄR TÖNTIG!!!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Klokt beslut!

2010-07-20 @ 01:17:28
URL: http://andreaapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0