oncontextmenu="return false"

Undra hur länge jag kommer att blogga?

Allvarligt så undrar jag det. Ett år till? Några månader? En dag till? Alltid?

Det är en bra fråga och svaret får vi med tiden.

I alla fall. Idag på morgonen har jag varit på stranden. Sol och bad blev det såklart! + musik och vattenmelon. När jag kom hem la jag mig i en solstol här och lyssnade på när Mats Sundin pratade. Tog en glass och spelade lite badminton. Nu blir det hamburgare och sen kanske lite fotboll? Ikväll blir det i alla fall löpning 3,2km + intervaller, blir säkert ett kvällsdopp också, härligt!

Hanna Lindström anländer till Luleå idag! Äntligen! Och med sig har hon mina nya solbrillor som hon köpte till mig, betalar ju såklart ;).

Pussochkram! Ha det bra nu när det äntligen är sol!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0