oncontextmenu="return false"

-

Ingen rubrik nu när man har brist på såna!

Hej, bloggen trevligt att träffas! Hehe... Nu har jag laddat upp bilder, så är ni redo för en fotobomd? Ja då kör vi!

 



När vi kom ditt, vacker eller hur?

 

Alla måste hjälpa till med elden,! Och om ni undrar så var det inte kallt men ingen ville ha myggbett!



Sötnosar!



Alldelens alldelens underbart!



Yeye, Hanna fotograferar!



Alicia is the fotograf!



Jag bad Alva stå modell så att jag fick fota lite, tack!



Lovley girs!



Hoppelihopp!



Den finfina elden;)



Nu är det bara rök kvar!



Mums!



Marabou mjölk choklad är gott varje dag!


Idag har jag ju varit på stan med Alicia och Hanna, Kristin kunde inte komma. Jag köpte inget själv. Åt på subway. Hittade en fin tröja från gina och en fin klänining från Hm. Sen for Alicia hem till mg för att hämta sin cykel men hon hade glömt cykelnyckel så vi spelade spel. Sen åt hon hos mig. Efter det var det spring träning, men på den kunde jag inte vara med på en grej för hade fått ont i knäet, men såklart så ska det bli bra efter träningen, åh! Eller det varju bra att det blev bra men kunnde det inte ha gått över på träningen? Jaja, när jag kom hem såg jag på fotbolls vm. Jag åt lite också. Sen har jag hunnit duscha.

Det var min dag i lite ord! Kramen på er!



inte så fin bild, men ville ta en där jag skrattade, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0