oncontextmenu="return false"

23:33

Hej, kom hem från Alva vi 23:00. Hon fyller ju år idag grattis glömde att skriva det i förra inlägget! Hos Alva har det varit jätte kul! Vi åt, spelade cluedo, fikade och såg på filmen "har ni hört .... om Morgans" Haha glömde bort vad det var i mitten. Skulle igentligen ha slutat klockan 21:00, men var så kul så vi stannade lite längre! Sen igår till idag har jag ju sovit hos farmor det har varit jätte mysigt att bara vara hon och jag! Vi har gjort allt möjlgt! Sen har jag hälsat på farfar också och F&F har ätit hos oss idag (lunch) var jätte kul att träffa dom har inte gjort det på ett tag känns det som! Okej jag vet att en del typ inte träffar sina mormor och morfar eller farmor och farfar på kanske ett år/halvår något sånt men jag tycker det är länge med två veckor. Haha, men jag börjar sakna! Nu ska jag kolla lite här på datan och sen blire sängdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0