oncontextmenu="return false"

240610

Hej, sitter här med hörlurarna för öronen och lyssnar på "Ljudet av ditt hjärta" på ljudbok. Har ju läst den men ska lyssna på ljudnok också! Igår fick jag hörlurar till ipoden och pengar från F&F och godis och pengar av M&M. Tack! Idag har jag träning men på dagen ska jag nog chilla kanske vara med nån och se lite film och kanske spela lite boll också. Okej det där var ganska mycke men något av de ska jag göra. Juste ska nog packa lite också för imorgon åker vi till Töre för att fira midsommar där också. Men Henrik fyller ju år imorgon så först ska vi fira han och sen till hägnan en stund. Amanda ska också till Töre så det ska bli jätte kul! Alltså ska till några vi känners stuga. Så kanske inte blir någon bloggning imorgon. 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0