oncontextmenu="return false"

Allmänt babel

Hej, nu har jag fixat mig lite käk och läst gamla sagor jag har skrivit. Har letet jordsäckar åt mamma samtidigt som jag har jonkat på en boll. Har bytt om till matchställ samtidigt som jag upptäckte att mina fotbollsstrumpor var borta. Tog på mig brorsana samtidigt som jag tänkte om jag skulle snotta dom eller var snäll och låta han ha dom ifred, men den snälla delen av mig har bestämt sig för att låta han ha kvar dom, hon har bara tänkt "låna". Nu skriver jag ett blogginlägg samtidigt som det känns som om jag kommer komma försent, så frågan är, värför slår jag på datan och skriver detta meningslösa inlägg fast jag har jätte brottom? Nu kom den kloka delen av mig på att jag borde stänga av och packa väskan! Jag tycker vi ska lyssna på den klocka delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0