oncontextmenu="return false"

Alva, du är allt snäll du!♥



Jag hade sett dig förut med fotbollen och så, men det var först i bilen på väg till en match i kalix vi värkligen började prata med varandra och bestämde att vi skulle ses. Det var så våran vänskap började. Jag får säga att det var tur att du skulle åka med mig för annars skulle vi kanske inte ha varit så här bra kompisar som vi är idag? Då kanske jag låg och sov nu och inte hade upplevt alla våra minnen, vem vet? Men jag är i alla fall otroligt glad över att vi träffades och blev bättre och bättre vänner, idag vet du allt om mig och jag är fattar inte hur jag skulle ha klarat mig om jag inte träffat dig. Du är så snäll Alva, du finns alltid där och stöttar! Vi har många minnen nu, väldigt många ska jag säga er. Väldigt många och bra minnen! Bara så att du vet Alva så är du en jätte bra vän och jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Alva

ååh , älskar dig otroligt mycket Andrea ! :D <33

2010-06-19 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0