oncontextmenu="return false"

Always and ever!

Hej, matchen idag gick bra! Vi vann med 3-0 ohyee! Dom typ sa före matchen att vi var lätta och så, men där fick dom, mohahaha! Haha! Alva satte först en straff och sen fick jag göra mina två första mål för säsongen, kul! Efter matchen kollade jag när 99orna mötte Piteå, de förlorade men ni spelade jätte bra! Sen spenderade jag ytligare 1timma och 40minuter på lassevallen och kollade på min brorsas träning. När jag kom hem tog jag mig en skön dusch och käkade kykling och ris. Sen var det Argentina-Mexiko på tv och såklart såg man på det. Argentina vann med 3-1, yeeesss...! Nu ska jag chilla lite, imorn blir det handling till födelsedagspartyt på tisdag och träning på kvällen, najjss! Ha en trevlig kväll! Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0