oncontextmenu="return false"

Bilder Turkiet



Vill åka!



Bara så att jag klarar mig på resan ;)



Tog bilden från rummet



Mini globen?

 

Det var shower varje kväll, väldigt duktiga!



Vid poolen



Vackra!



Härligt!



Vid poolen på kvällen



svingar haah!



På golfbanan fick vi mata såna här:) vi sa att det var gäddor men vet inte vad det var, fanns sköldpaddor också.



Äter



I en grotta, samma som vi var i förra gången i Turkiet, ÄLSKAR den!



Hehe, äcklig soppa! På Kinesisk resturang



En kille som leker med glassar, haha!



Men fick min glass till slut!



Marknad på hotellet



Frukost, nyttig va?'



Dyker



Tänkte gå och äta så här, men var för feg haha!



Jag!



Haha yeye!



Here I come!



Fint ansikts uttryck *not* En lufft grejj dom hade blåst upp.



Vänta på bussen som vi ska åka till flygplatsen med.



fotade lite



På väg till flyggplatsen.



Hejdå Turkland!

Där var bilderna, har mer på mig och Evelina osv. Men vet inte om jag får lägga upp på henne. Evelina om du ser det här kan du väl svara! ;)

Nu ska jag ut och springa i spöregnet!









Kommentarer
Postat av: Alva

Fina bilder :) Aa hysat nyttigt ! :D <333

2010-06-04 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0