oncontextmenu="return false"

Dagen, som den är!

Hej! Idag har jag gjort mycket, ändå är dagen inte slut ännu! På morgonen så for jag och mamma till Gammelstad och gick på marknad i Kyrkbyn. Lyssnade på när några funktionshindrade personer sjöng och dansade! Sen gick vi lite vann en ljusdake på lotto. Började regna så vi gick till hängnan och åt på ett café, åt en våffla och en chokladboll. Sen gick vi tillbaka till marknaden och då köpte jag en bok och sockervad, min brorsa älskar och jag tycker det är gott, så passade på, haah! Sen hämtade pappa och Henrik upp oss och vi handlade. När jag kom hem så for jag till Alva och var med hon Mikkiz och Julia. Vi spelade kort sen åkte Julia och Mikkiz hem och jag och Alva chillade framför datan och spelade kort. Sem for jag hem och städade rummet och såg på tv. Nu ska jag äta pasta och nån sås till middag är jätte hungrig!!! Ikväll ska jag nog bara mysa på för har "examens cup" imorgon och har samling 06:00! Önska oss lycka till!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0