oncontextmenu="return false"

Dagen

Hej, idag har jag gjort mycket. Hade match på morgonen mot BAIK somsagt. Vi låg under med 2-0 men sen kviterade vi till 2-2, Alva och Sara gjorde målen! Men sen i slutet fick dom in 3-2 lite surt men that´s life. Vi spelade i alla fall bra! Efter matchen följde Amanda mig hem och jag duschade, sen åt hon här och efter maten kom Hanna och Alva. Vi spelade lite kort och sen skulla Amanda och Hanna hem så jag och Alva gick ut och körde klockan, fick väldigt många chanser, haha! Sen for vi till ica och tänkte handla en dricka och kanske lite godis men det var stängt så vi rullade vidare till Lassevallen och såg på vårt lags match, vi spelade ju inte. Sen började det regna lite smått men sen riktigt öste det ner och jag överdriver inte! Så vi fick skjuts av pappa hem eftersom Henrik hade träning där. Så vi for hem till var och en och bytte kläder tog på mig massa kläder+regn kläder och sen så skjutsade pappa oss ditt för att hämta våra cyklar så vi cyklade hem dom och då hade det såklart slutat regna så trampade på med våra tjocka kläder, haha det var lite tungt att cykla! Men nu är jag hemma och ska se på Brasilien-Elfenbenskusten+ äta lite pizza. Så ni får ha en bra kväll! Imorgon blir jag gästad av Alva och Mikkiz, ohja!

Kram till er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0