oncontextmenu="return false"

Don´t give up!

Halllooojjjjj! Nu ska jag berätta om gårdagen!

Vaknade klockan sex på morgonen och åkte till Hemingsmark där vi hade cup! Vi vann första matchen mot Norfjärden med 1-0, vann andra med 1-0 mot Piteå, Spelade lika mot Lira 0-0 och förlorade sista matchen mot Älvsbyn med 0-3. Men fast vi bara förlorade en macth så gick vi inte vidare! Iriterad man blir. Grattis Malin som höll nollan i dom tre första matcherna! Fast vi inte gick vidare så var det en super kul dag! Om ni vill se bilder så hade Hanna med sig kameran så bilder kan ni nog se på Hanna's blogg, står på länkar ni som inte vet den. Sen på kvällen när jag kom hem så duschade jag, åt middag sen ringde Fredrik och undrade om jag ville spela match med 97:orna idag och det ville jag såklart, så ska spela min första elvamana match idag på sundis, lite nervös man är kommer typ göra offside hela tiden! För hoppas att dom inte sätter in mig på backen fördå ja, då vet man inte vad som kan hända, haha!

Nu vet ni nog redan mina planer för idag men kan berätta attt nu sitter jag och käkar ett stort mellanmål som består av macka, loka, kladdkaka, ballerina, singoala och lite choklad. Nyttig jag är va? Men var bara så hungrig! Nu ska jag kolla lite och sen sätta mig ner och läsa min bok som heter "tillsammans" den är jätte bra! Sen ska jag nog bara sätta på linser och sen är jag redo för match. Får inte glömma linserna idag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0