oncontextmenu="return false"

Fixning!

Hej, nu har jag fixat det där hemliga, haha! Idag hade vi en jätte kul träning! Sen efteråt så for ju jag, Alva, Alek och Miqiue (som jag kallar dig nu, är det okej?) på grundet, var iskallt men helt klart värt det. Det dåliga var att det värkligen krylade av mygg och knott! Sen när jag kom hem tog jag en varm dusch och såg på säsongsavslutningen på Grey´s. Det var jätte spänanade och bra! Sen nu har jag fixat lite och lyssnar på musik!♥ Nu ska jag kolla lite här och sen läsa och hoppa i säng! Fast det är sommarlov om jag är hemma, vill jag inte att det blir så sent. Haha! Men är skönt att ha sovit ganska länge på morgonen! Nu ska jag ta mig en tit på FB och sen kolla kompisarnas bloggar!

P.s Imorgon sover jag hos farmor och vi har mysigt där! Så blir inte så mycket bloggning imorgon och på fredag för då harju Alva fest också!

Kramen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0