oncontextmenu="return false"

Grundet!

Hej, nu kommer lite bilder från ikväll när vi var på grundet med klassen, var jätte mysigt faktiskt! Spelade fotboll, körde kurra, körde jaga, spelade boul, spelade kubbb(ett kast, hehe), fikade och fotade! Men nu kommer bilderna!

Ma girlz



Eld, märkte nu att jag luktar väldigt mycket rök!



Alicia posar och Mikkiz kliar sig på ryggen



Mikaela-Vad gott med korv Alicia-Tyst jag vill sova!



In action



REKORD!



Konsentrerad!



Photo by: Mikaela "gåsen" Langås



Fina blommor, eller ja?



Lite suddig...



Mikka fotar sig själv tror jag.



Jag i en boul kula!



Mikaela är imponerad av Alicias "jonknings" stil.



Alicia, lika glad som alltid!



1, 2, 3 , Nu kommer jag!



sötisar!



Vad viskar du om Mikkis ;)



Puss på dig Alicia!




Foki pose!



Vad är det där?



Alicia skulle föreställa en katt! Och Mikaela berättar en ny nyhet om Foki!



Ever and Always!



Vad tänker du på Alicia?



Alltid lika glada och söta Eve!

Kramen, hittade på lite till bilderna ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0