oncontextmenu="return false"

HUNGRIG!!!

Hejj, igår efter skolan hade jag ju somsagt macth och gu va kul det var! Måste bara säga 11-manna, äger lätt ut 7-manna. Haha! Men älskar 7-manna ändå ;). Vi vann med 1-0 och jag spelade mittfällt och forward  det var jätte kul i alla fall. Sen vare straffar på slutet eftersom det är DM och om det skulle bli lika så avgör straffarna. Vi förllora tyvär straffarna men dom var ju inte så viktiga. Alva la sin straff, GRATTIS!

Idag har det varit hämengsjoggen, det var kul var nöjd! Eftersom det var en klass tävling i år så vann ju en klass och våran klass vann! :D Det var kul, fick en pigelin, Jippie not! Men det var ju någonting i alla fall! Efter skolan har jag bara varit ute och jonkat och lekt med småtjejerna på gatan. Nu ska jag äta och åka påå badhuset med Alva, kulkul!!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0