oncontextmenu="return false"

Igår kväll!

Hej, tänkte berätta om igår kväll, var med Alva och Mikkiz. Vi spealde först kort och käka godis, Sen fick jag den knäppa idén att klä ut oss och flumma runt på cykel i byn. Sagt och gjort. Vi cyklade runt i byn och skrek saker som -Mera skola till barnen, -Vi vill ha mera läxor och -Vi vill ha sommar skola. Haha, vi är lite roliga vi! Sen spela vi fotboll och spela kort. När dom hade åkte hem hjälpte jag pappa att stäfa lite sen så kollade vi på några album från mamma's springtävlingar, nog fick vi ett gott skratt! Haha. Nu ska jag nog spela kort haha vad jag har "spelat kort" mycket på sista tiden!

Hanna Lindström har äntligen landat i kära Luleå!

PUUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0