oncontextmenu="return false"

Jag AndreaClaeson blir 12år imorgon!

Hej, har inte haft tid att blogga så mycket för har gjort så många andra saker! Idag sov ju Alva här så vi gick ut och sprang på morgonen sen duschade ju man och sånt där. Sen bakade vi muffins och Inga-Britts kaka. Åkte vidare till Amanda och var med hon, Alva, Hanna och Anna. Spelade lite kort och så. Åkte till Anna, fick cykla på en mini cykel, haha! När jag kom hem så for jag på Henriks match, Hanna och Alva förljde med som sällskap! De vann. När vi kom hem delade vi ut lite "partylappar" och fixade i ordning frukt och smält mjölkchoklad till matchen mella Argentina och Grekland! Argentina vann. Nu har mina kära vänner åkt hem och jag ska städa lite i rummet och äta lite och sen sova. Så godnatt!

12år imorgon då!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0