oncontextmenu="return false"

Jag är sådär lite småglad ni vet.

Hehe, fråga mig inte om rubriken.

Nu sitter man här nöjd. För det första Spanien vann! För det andra så här jag haft ett jätte fint party med massor av underbara vänner! Har fått jätte fina presenter! Smycken (ring, halsband, klocka, örhängen och armband), presentkort, pengar, stor tekopp, te, skål, en te grej, receptbok, markeringsknapp, nagellack, ögonskugga och en tröja. +MASSOR av fina kort! Tror det var allt. Men om jag har glömt nått är jag ledsen. Var så mycket!!! Nu ska mamma koka lite te så att jag kan inviga min nya te mugg! Imorgon blir det en sväng till Hanna på brunch och sen vidare med bussen till stan för en bio med Hanna, Alva och Amanda.

Idag kom våra nya träningsställ (mjukis) otroligt sköna, älskar dom!

Alva ska bo med oss i stugan Gällevare, amazing kul! Det som är mindre kul är att sen drar hon till Thailand i 5 och 1/2 vecka... Kommer sakna dig sjukt mycket! Måste få höra din röst fast du är borta. Så var bredd på ett telefon samtal, sådär en gång i timmen? Haha nä men nån gång måste vi höras!

Nu blir det te med mamma och sen sängen med boken i högsta hugg.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0