oncontextmenu="return false"

Jag ser det regnar jag ser det regnar...

Hej, när jag tittar ut genom fönstret så ser man regnet ösa ner, inte kul! Har nyss ätit en jätte god middag! Kött, pepparsås och pommers frites! Före det har jag och pappa varit ute och sprungit, sprang cirka 6km. Ringde Hanna först men hon kunde inte så passade bra att pappa skulle springa! Sen körde jag lite fys innan jag tog mig en dusch. Ikväll ska jag bara se fotboll och läsa. Ta en mysskväll helt enkelt! Taggar lite inför matchen mott BAIK också vill så gärna vinna, förra gången förolrade ju vi med 4-0... Jaja, imorgon ska jag försöka göra mig själv nöjd med min insats, har inte blivit det på slutet. Sen är det ju jätte kul om vi vinner också! Men nu ska jag i alla fall inte blogga mer.

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0