oncontextmenu="return false"

Jullebulle!

Julia, du betyder mycket vi har så jätte många minnen tillsamans. Jag vet att vi kommer ses fast du byter skola, men jag känner mig ändå, hur ska jag säga ledsen för att du slutar det känns som att du ska flytta fast du bor kvar på exakt samma ställe. Jag önskar att vi höll kontkten mer! Och jag ska bli bättre på det, de lovar jag! Om du vill va med din galna kompis förstås? haha! Jag kommer ihåg när vi skulle bygga en koja. Vi var tvugna att ha sakosäckar! Sen skulle vi sälja fika i den, vi ritade upp bullarna på ett papper och gjorde priser och allt! Vi började bygga men blev aldrig klara! Sen kommer jag ihåg när vi var med varandra första gången, våra mammar var med. Vi var hemma hos mig och pysslade och så ville en paljet inte fastna på din teckning och då blev du så arg så att du sprang ut och sparka ner din mammas cykel och sen sprang hem! Jadu Julia vi har haft massa goa minnen du och jag! Och jag säger det en gång för alla, Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Bullen!

Åååh!<3 Du är bara för snäll<3 Love you<3<3<3<3<3

2010-06-11 @ 20:41:50
URL: http://isaxxonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0