oncontextmenu="return false"

Match dags!

Hej! Min helg har varit fullproppad! Har varit upptagen hela tiden! Ska berätta om den nu!

Lördag. På morgonen så kom Hanna hit och vi mamma och några andra for till Hemingsmark, Henrik ahde cup det gick bra för dom, dom vann 2 och spelade lika 1. Jag och Hanna hade också kul! Vi hoppade lite i nått "hoppland" var typ tusen personer så var inte så vidare kul! Efter Hemingsmark var vi med Alicia, Alicia, Alva, Mikkiz, Fanny och Alexandra, vi spelade lite fotboll och såg på film, myssss! Sen efter filmen for dom hem och jag och Hanna spelade kort med mamma, sen vid 23:30 kröp vi ner i sängen och sen låg vi och pratade till 00:00.

Idag. Vi vaknade vid nio, då åt vi frukost och spelade lite kort. Sen for vi till Hanna och åt lunch, letade telefoner och spelade kort. Sen for typ alla från igår till multi förutom Fanny. Vi spelade där ett tag och sen drog vi till Mikkiz där spelade vi lite kort.

Mikkiz: Juste Alicia har låga kort.
Alicia: Hur vet du det?
Mikkiz: Jag kollade!

Haha. Vi hoppade studsmatta och spelade lite annat också. Sen for jag och dom andra hem. Väll hemma har jag ätit och umgåts. Ikväll är det match, taggad till yusen, är sugen på en revansch! Nu tar vi dom tjejer!

Nu ska jag tagga med att sitta vid datan ;), kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0