oncontextmenu="return false"

Myskväll med mina flickor!

Hej, ja som ni förstår så har jag varit med finflickorna Hanna, Alva, Alcia, Mikkiz oxh Amanda jag älskar er tjejor!♥. Vi var på stranden och grillade marschmallows där på grillplatsen, myss! Fick hjälp att göra en eld yeye, fast det var typ Alcia som också gjorde hon var ju proffs! Sen kom några killar förbi men sen sa vi att vi skulle ha tjej kväll så dom stack, haha snälla vi är! Sen efter det så har vi varit här och spelat spel+ ätit marschmallows och choklad, mums! Nu har alla dragit hem och imorgon ska jag nog på stan med Hanna och Kristin för att köpa present till finaste Alva som fyller år på fredag, grattis jag älskar dig! Nu blire lite mer dator och sne lite läsning, så hade bra!

ps, imorgon kommer bilder från kvällen! DS

Kommentarer
Postat av: Alicia.L

Jag ska ju också med :)

2010-06-15 @ 10:23:13
Postat av: Alva

Tack , älskar dig med ! <3

2010-06-15 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0