oncontextmenu="return false"

Sommarlov!

Nu är det äntligen sommarlov! På skolavslutningen var det de vanliga kören sjöng, de mindre sjöng, 6:orna sjöng, Rektorn höll tal, Ingvar pratade osv. Sen samlades vi i klassrummet och fröken sa lite också fick vi kort och sånt. När vi kom hem fikade vi med M&M. Jag fick en bok av mamma och pappa och pengar av M&M, tack så mycket, brukar inte få presenter på skolavslutningen! Sen har jag fotat lite, ni kanske har sett bilderna. Och om ni undrar värför jag inte lägger upp bilder på alla i min klass så är det därför att jag inte vet om jag får, för dom. Men Evelina vet jag att jag får men hon var på sammma bild som Nora och hon vet jag inte. Ikväll ska vi göra det vi alltid brukar, nämligen äta med några familjer, brukar äta på Waldorf men i år blir det sunderbyns pizzeria! Sen kanske jag ska ta mitt första dop i år, eller i alla fall första i Sverige, men får se hur det blir med den saken, haha!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0