oncontextmenu="return false"

Stresad!

Hej, nu är jag lite stresad ska möta Alva halv sex. Men om jag åker nu blir jag ändå bara så tidig! Vi har träning på lasse. Sen efter det ska jag Alva, Alexandra och Mikka åka till grundet och ta ett kvällsdop! Åh vad härligt första för i år! Idag har jag varit med dom snälla tjejerna vi har gjort mycket spelat cluedo, spelat kort, kört tiosaker två gånger, kört kurragöma pch fotbollskurragömma, det har varit en jättte kul dag! Och förutom det har vi slamsat en hel del också eller rättare sakt har jag varit på ett oseriöst humör idag, haha! Nu ska jag gå och knyta dojjorna och sen cykla iväg mot Ava!

Kram/Andrea



Haha, lillebror du är för söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0