oncontextmenu="return false"

Sunderbyns pizzeria!

Hej ska berätta om kvällen nu! Först for vi hem till Eve och dom och spelade lite fotboll och drack en fördrink! ;) coola vi är lixom! Haha! Sen cyklade vi iväg till Sunderbyns pizzeria och åt där, för er som undrara äre typ ingen pizzeria men kallar den för det ändå! Vi var där ute och spela fotboll och sånt där. For förbi ica, köpte inget men dom andra gjorde de. Sen efter pizzerian så for vi till några och tänkte se film men såg tv istället. Sen tänkte vi gå och spela fotboll och så drog jag hem för hade jätte ont i huvudet! Sen tappa jag cykeln på benet så att bromsen for in i låret, ajj! Sen ikväll har jag oxå hunnit med att ramla på en stenväg och skrapa upp benet och fick ett sår på foten+att mina leggings gick sönder! Sen har jag oxå gjort illa mig i käken! Det var min kväll, den har varit toppen! Nu ska jag chilla, imorn drar jag till Hemengsmark och ser när bror spelar cup, Hanna hänkar ofc! ;)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0