oncontextmenu="return false"

Sveto!

Haha,  är väldigt svettig just nu, har varit och hoppat studdsmatta med Henrik. Före det har jag dunkat musik och myst. Har haft träning och den var väldigt, väldigt, väldigt kul! Idag har jag först varit med Hanna ett tag. Vi spelade lite kort och bakade sockerkaka. Haha vi satte inte den i ugnen och sen hade vi inte ställt någon klocka, för vi såg på klockan. Sen efter ett tag när vi hade gjort oss varsin tacos så ropar Hanna, och jag blir väldigt rädd, och frågar va?!?! Och Hanna-SOCKERKAKAN. Så kollar jag på klockan och ser att den är kvart i och vi skulle ta ut den tjugofem över. Haha, så tjugo minuter för länge, haha! Men det blev super god! Konstigt... Sen gick jag och Hanna ut och fota lite och sen kom Alva och vi spelade lite kort och smaskade jordgubbar och sockerkaka! Mums! Sen gick vi ut och fota lite till. Sen såg vi tv och sen åt vi hamburgare hos Hanna. Sen var det ju träning och det där. Grattis världens bästa bror, som fyller år imorgon!

Kramen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0