oncontextmenu="return false"

Twilight!

Hej, när jag loggade in på blogg.se startsida blev jag positivt överaskad, det kommer att komma ut en 5:e Twilight bok! Yeye! Boken kommer vara på omkring två hundra sidor och vara som en novel. Får väl se, boken kommer ut den 5:e Juni. Okej det där blev lite knäppt haha! Idag har vi haft frilufsdag så nu har jag bytt om till torra kläder och sitter här och käkar upp det sista fikat. Cyklade två mil, spelade tennis och åt matsäck. För er som undrar så cyklade vi till Arcus och körde där och det är väl typ 1mil ditt? Ikväll äre typ städning på våran allmäning men ska ut och springa istället. Ska göra ett collage där ni får se vad jag önskar mig.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0