oncontextmenu="return false"

Va fin jag är i flätor, tralalalala...

Hej, ja rubriken den talar! Haha sitter här med håret fullt av flätor, fin man känner sig, aa verkligen;). Men efter duschen så äre så kul att fixa med håret så jag gjorde lite flätor+att det blir lockigt imorn på skolavslutningen. Och sen när jag ändå var i farten med att fixa mig fin prövade jag mina avslutningskläder, dom passade galant! Sen målade jag naglarna ljus rosa. Men nu tror jag allt att ni är nyfikna på matchen! Det blev 1-1 och jag ska berätta om den. Mötte alltså Norfjärden/Rosvik på borta plan! Matchen startar, vi har trycket och spelar bollen bra! Men så får dom ett anfall och bollen går i mål! Typiskt vårt lag att ha så otur! Men tror nog att alla fick en kik i röven, för efter vi hade rullat igång bollen igen så får vi ett anfall där Hanna driver upp och passar bak den till Evelina som skjuter i MÅL!!! Yeah! Sen efter det går spelaet på utan nå vidare bra målchanser. I andra halvlek trycker dom på bra och vi får mest rensa men några bra anfall har vi! Sen i slutet av matchen får jag ett bra pas/skot där motståndarna inte får ner bollen så jag har fritt fram, men tror ni inte att när jag är där alldelens fri i straffområdet att det kommer en tjej ooch taklar ner mig i ryggen utan att jag vet något. Fick ont, började lippa :S. Men sved, ja ni vet själva hur det känns! Men vi får i alla fall straff och efter som att jag sitter och gråter, eller har ont på sidan om plan så får Hanna ta straffen, det hade hon fått även fast jag inte hade gjort illa mig för vill inte ta straffar! Men mållisen räddar i alla fall och sen är typ matchen slut! Men vi var värda en vinst tycker jag speciellt när vi bara var en avbytare! Sen på vägen hem var Örjan snäll och köpte en glass, tack! :D

Ojj, det här blev ett långt inlägg! Nu ska jag chilla och äta något men först FB! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0