oncontextmenu="return false"

Victoria♥Daniell

Hej, på morgonen har jag bara sett på tv och hjälpt Henrik med facebook. Glömde att berätta att igår på fotbollsträningen (lassevallen) så såg jag lite rök där ifrån Gammelstads hållet. Jag bara-brinner det där borta eller? Det vissade sig att det var hels angels (stavning?) huset som bran. Alla blev nog lite smått rädda eftersom deet kom ambulanser med sirener och allt. Men det kunnde inte ha varit därför dom kom för dom hade sagt på radion att ingen blev skadad. Rubriken har jag ju förstås skrivit därför att kronprinssesan Victoria och Daniell gifter sig i dag. Man måste ju vissa lite respekt, haha! Grattis till er i alla fall!


 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0