oncontextmenu="return false"

hejjjjj !!

Hejj . Igår så skrev jag ju ingenting så nu ska jag skriva vad jag gjorde . På dagen var jag först med hanna sen kom evelina och vi skrev roliga berättelser eller hur man ska säga ? sen spelade vi cluedo och då kom alva och mikaela . Sen skulle jag på basket match var plannja . åkte med hanna hade jätte kul ! : ) plannja vann men i pausen så skulle en tjej och en kille från ssk mötte en tjej och en kille från gladan och tyvär så förlora vi där men var spänanda att titta på . efter matchen for jag hem och såg dh och efter det såg jag cougar town . båda pogramen var bra . efter det så gick jag och la mig . idag ska jag vara med hanna och alva blir säkert jätte kul ! : ) imorgon åker jag på lägret så då blir det inget bloggande : ).

pussochkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0