oncontextmenu="return false"

I have to take the first step

Tjineixen ! Har precis gjort lite läxa skönt att få bort lite av den lilla högen med läxor vi har . Har inte ätit nå mellis ennu känner mig lite hungrig men ska nog ta nått snart . Dagen idag på skolan : Jobbade med alicia i engelskan ställde frågor om hobbys , rast (landhockey) , elevensval som för min del är engelska spelade spela med alicia , hade ja elr nej frågot , eva läste för oss , lunch (fusilligratäng) gott ! , rast (landhockey) , grupparbete jobbar om medeltiden är med olle , johan och matilda men matilda var sjuk . Jag , johan och olla hade lite suddkrig också haha , blankät och matte . det var min skoldag . efter skolan kollade jag i tidningen och och några från vårt basket lag var med där för det var nått repotage om sunderbyn ;) . nu ska jag chilla , kanske baka och ikväll kanske det blir springträning på arcus .

puss och hej leverpastej !

 

haha gamalbild ;) i pyamas .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0