oncontextmenu="return false"

im sey hello and you say go .

hehe flummig rubrik !

jag tänker på er hela tiden . kan inte förstå hur det kunde bli så här ?

ti : var som sagt på hcokey lule vann med 3-o ! :)

ons: på skolan åkte vi skridskor vid hälsanshus . jag och alva åkte till gråsjälören . fick sluta halva två istället för halv tre :) . efter skolan följde jag med när evelina tog si sprutan . sen bastade jag hos henne och sov där på kvällen såg vi twilight .

to: skolan . efter skolan var jag med evelina vi bakade muffins . sen for vi på basket och efter basketen såg vi på rögle-luleå luleå vann med 2-3 i förlängning. sen for jag hem och gjorde läxa och så .

och idag är det äntligen fredag ! :) kommer bilder ikväll ;) ska bara vara hemma ikväll . ska äta gott och se på nån film som visst ska vara jätte rolig hihi  . efter skolan har jag nöt justin bieber - down to earth på gitarren . väldigt lätt bara a,d och g . har också fått spotify av min gitarr lärare ;) förut använde jag bara pappas men nu ska jag instalera min egna ;) .

hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0