oncontextmenu="return false"

kvartsfinal

tjiohej ! dagen har varit bra !! först fick vi sluta 20min tidigare sen for jag hanna och alva på gammelstadsbadhus yioe ! var jätte kul ! sen han våra föräldrar bli oroliga hihi var borta så länge ;-) . när jag kom hem åt jag middag och sen satte jag min här är sista kvartsfinalen . ´WIHHO ! linköping ledder med 2-0 mot fröunda ! ska snart se finalen av mästarnas mästare också :) dåligt att det inte är dh idag :( men det ärju cougar towm men ska nog se reprisen på söndag istället . är inget ga imorn heller :( . imorn äre redovisning pirrigt kommer göra bort mig haha .! ska ha gäster på torsdag och prata om turkiet resan yeye ! snackar med några på msn också :) . nänuskajagdrahejdåallagladaochledsna!!



måste göra läxa ikv också har glosprov på torsdag och har inte tränat hehe .... känner mig lite efter

hade !


Kommentarer
Postat av: Eve Peve

Det är jag som kommer på Torsdag och det ska bli KUL!!!!!!!!!att prata om TURKIET!!!!!!

2010-03-30 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0